מיועד למוצרים שנרכשים לפי משקל למשל, בשר טחון.

  1. נכנסים למערכת הניהול ובוחרים בהוספת מוצר חדש.
  2. נותנים למוצר שם למשל ״בשר טחון״.
  3. בתיאור רושמים פירוט קצר על המוצר.
  4. בנתוני מוצר צריך להחליט האם למוצר זה יש וריאציות למשל, צורות חיתוך שונות, או לא.
    במידה ויש צורות חיתוך בוחרים ב ״מוצר עם וריאציות״ ומגדירים את התכונות של אותו המוצר.
  5. מגדירים את המחיר של המוצר.
  6. ביחידת מכירה מסמנים את ״זה מוצר שקיל״ ומסמנים את יחידת המשקל ״ק״ג״.
  7. מסמנים את ״המוצר נמכר לפי משקל״ ובשדה שיש מתחת קובעים את המשקל ההתחלתי לאותו המוצר בד״כ חצי קילו או קילו (0.5/ 1).
  8. בשדה שמתחת מגדירים את הקפיצה, בד״כ קפיצות של חצי קילו (0.5).
  9. מוסיפים תמונה ראשית של המוצר ומגדירים את הקטגוריה אליה שייך המוצר.
  10. לוחצים על פרסום לשמירת המוצר.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *