מיועד למוצרים שנרכשים לפי משקל למשל, בשר טחון.
- נכנסים למערכת הניהול ובוחרים בהוספת מוצר חדש.
- נותנים למוצר שם למשל ״בשר טחון״.
- בתיאור רושמים פירוט קצר על המוצר.
- בנתוני מוצר צריך להחליט האם למוצר זה יש וריאציות למשל, צורות חיתוך שונות, או לא.
במידה ויש צורות חיתוך בוחרים ב ״מוצר עם וריאציות״ ומגדירים את התכונות של אותו המוצר. - מגדירים את המחיר של המוצר.
- ביחידת מכירה מסמנים את ״זה מוצר שקיל״ ומסמנים את יחידת המשקל ״ק״ג״.
- מסמנים את ״המוצר נמכר לפי משקל״ ובשדה שיש מתחת קובעים את המשקל ההתחלתי לאותו המוצר בד״כ חצי קילו או קילו (0.5/ 1).
- בשדה שמתחת מגדירים את הקפיצה, בד״כ קפיצות של חצי קילו (0.5).
- מוסיפים תמונה ראשית של המוצר ומגדירים את הקטגוריה אליה שייך המוצר.
- לוחצים על פרסום לשמירת המוצר.