סוגי המוצרים:

  1. מוצר רגיל – מוצר ללא צורות חיתוך / אפשרויות בחירה
  2. מוצר עם וריאציות – מוצר עם צורות חיתוך

שינוי מחיר למוצר רגיל:

  1. נכנסים לעריכת המוצר, ניתן להכנס לעריכה ע"י כניסה לכל המוצרים, מחפשים את המוצר הרצוי ולוחצים על השם שלו. או, ניתן להכנס פשוט לאתר (בזמן שאתם מחוברים לניהול), לנווט למוצר ואז למעלה בשורה העליונה ללחוץ על "עריכה" ואז זה יוביל אתכם לעריכת המוצר.
  2. באזור "נתוני מוצר", נראה מחיר, יש לשנות את המחיר שם.
  3. לעדכן את המוצר – את העדכון עושים בצד שמאל למעלה באזור "פרסום", יש ללחוץ על הכפתור הכחול שכתוב עליו "עדכון"

עדכון מחיר למוצר עם וריאציות:

בעדכון מחיר למוצר עם וריאציות, המחיר נקבע ברמת הוריאציה עצמה. כך למשל אנחנו נוכל לתת מחיר שונה לצורת חיתוך, ועדיין נוכל לתת מחיר אחיד לכולם.

  1. לעדכון מחיר עם וריאציות, קודם ננווט למוצר: נכנסים לעריכת המוצר, ניתן להכנס לעריכה ע"י כניסה לכל המוצרים, מחפשים את המוצר הרצוי ולוחצים על השם שלו. או, ניתן להכנס פשוט לאתר (בזמן שאתם מחוברים לניהול), לנווט למוצר ואז למעלה בשורה העליונה ללחוץ על "עריכה" ואז זה יוביל אתכם לעריכת המוצר.
  2. באזור "נתוני מוצר", נלחץ על לשונית "וריאציות"
  3. אם המחיר אחיד לכל הוריאציות, נלחץ על Bulk actions, ונבחר ב "הגדר מחירים רגילים", זה יפתח חלון וישאל אותנו על המחיר שנרצה לשנות, נכניס מחיר ונשמור, הפעולה תעבור על כל הוריאציות ותשנה את המחיר במכה אחת לכולן.

    אם המחיר שונה לוריאציה ספציפית, אפשר להכנס לוריאציה עצמה ולשנות את המחיר עבורה – לחיצה על השורה הלבנה של הוריאציה תפתח אותה (או בלחיצה על החץ בצד שמאל במעבר עם העכבר).
  4. שומרים באזור "פרסום" בלחיצה על "עדכון"

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *