קמפיינים מסוג נטישה מהסל, לקוחות שצפו במוצרים אך לא קנו, לקוחות שקנו בעבר וכדומה אלה קמפיינים חובה בכל אתר איקומרס.

כדי שתוכלו לעשות את הקמפיינים האלה ולהציג לכל לקוח את המוצרים שצפה בהם או הוסיף לסל ולספק חוויה פרסונאלית לכל גולש, תחילה יש להעביר את קטלוג המוצרים שלכם מהאתר לפייסבוק, כלומר כל המוצרים שיש לכם באתר יהיו בפייסבוק.

הנה שלב אחר שלב איך ליצור קטלוג בפייסבוק:

  1. כנסו למנהל המודעות ובחיפוש הקלידו "קטלוג" או "Catalog" ולחצו על התוצאה הראשונה
  2. במסך הבא לחצו על כפתור כחול שכתוב עליו "צור קטלוג"
  3. במסך הבא תדרשו לבחור את סוג הקטלוג, בחרו ב Ecommerce
  4. במסך הבא תדרשו לבחור את שיטת העלאת המוצרים, בחרו ב Upload Product Info, מתחת לזה בחרו במנהל המודעות הרלוונטי (במידה ויש לכם כמה) ומתחת תנו שם כלשהו לקטלוג, למשל "קטלוג מוצרים מהאתר"
  5. בסיום, תקבלו מסך אישור, לחצו על הכפתור "צפה בקטלוג" או View Catalog"
  6. בתפריט הצדדי, בחרו ב Product Data Source ולאחר שהמסך יפתח לחצו על הכפתור "הוספת מוצרים" או "Add Products"
  7. במסך הבא בחרו "User Bulk Upload" – זה אומר בעצם העלאה מכתובת אתר (URL)
  8. במסך הבא בחרו "Scheduled feed" – העלאה מתוזמנת
  9. במסך הבא מדביקים את הכתובת שקיבלתם מאיתנו בשדה "Enter URL" – זה נראה משהו כזה: https://your-website.com/wp-content/uploads/wpwoof-feed/xml/facebook.xml – ולוחצים על "הבא"
  10. במסך הבא בוחרים את התזמון, כאן נבחר "יומי" או "Daily" בשעה 2:00 AM
  11. במסך האחרון נבחר את המטבע של הקטלוג – שקל למשל – ונלחץ על "העלאה" או "Upload"

זהו, עכשיו יקח קצת זמן לפייסבוק לעדכן את הקטלוג בהתאם לכמות המוצרים, בדרך ככל זה כמה דקות עד שעה-שעתיים.

כד לראות את הקטלוג, פשוט לחצו על "מוצרים" או "Products" בתפריט צד.

בהצלחה במכירות!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *