רוצים לשנות מספר טלפון, כתובת, או אולי להוסיף תוכן או קישור?

1. כנסו לעריכת עמוד צור קשר

באפשרותכם להכנס לעמוד צור קשר באתר, בזמן שאתם מחוברים למערכת הניהול יופיע לכם פס שחור למעלה עם קישורים, עברו עם העכבר על "עריכה" ולחצו על Edit with UX Builder.

אפשרות נוספת, היא להכנס לעמודים > כל העמודים, נמצא בתפריט הצדדי במערכת ניהול, ולחפש עמוד שנקרא "צור קשר" (סביר להניח) ולערוך באמצעות UX Builder.

2. בדיקת אלמנטים תוכן לפני תחילת עריכה

עכשיו שנכנסתם לעריכה, דבר ראשון שאתם צריכים לעשות זה לבדוק אם איך העמוד בנוי, האם יש אלמנט תוכן אחד לדסקטופ ולמובייל, או שישנם 2 אלמנטים אחד לדסקטופ ואחת למובייל. אם למשל ישנם 2 אלמנטים ואתם עורכים רק אחד, נגיד את האלמנט של הדסקטופ, אז השינויים יבוצעו רק בדסקטופ ולא במובייל, לכן חשוב לבדוק את המבנה כדי שתשנו במקום הרלוונטי.

3. עריכת תוכן

כדי לערוך את הטקסט, לחצו עליו, יפתח לכם משמאל אזור עריכה, לחצו על הכפתור הכחול "Open Text Editor", בחלון שנפתח שנו את הטקסטים, קישורים, גדלים או הוסיפו כפי שבא לכם. בסיום לחצו על "OK" שבחלק העליון של העריכה, ולאחר מכן על "Apply".

4. פרסמו את השינויים

אחרי שסיימתם לערוך, לחצו על הכפתור הכחול "Update". עכשיו בדקו את העמוד והשינויים שעשיתם, אם יש צורך לערוך שוב חזרו על אותן פעולות, אם הכל תקין, מעולה סיימתם לערוך.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *