השימוש בדפים נועד עבור עמודי תוכן כמו אודות, סניפים, שאלות ותשובות, משלוחים והחזרות, תקנון וכד'.

במדריך הזה נלמד איך ליצור עמוד חדש (או לערוך אחד קיים).

להוספת עמוד נווטו לעמודים > עמוד חדש

1. כתבו את כותרת העמוד

בשדה של הכותרת כתבו את כותרת העמוד, לדוגמא: הסיפור שלנו

2. עריכת העמוד

בעמוד תוכלו להכניס טקסט, תמונות, GIF וגם וידאו.

תוכלו לערוך את העמוד בשתי אפשרויות:

א. עריכה בעזרת העורך של וורדפרס, במקרה הזה יש למלא את התוכן בשדה של התוכן מתחת לכותרת.

ב. עריכת בעזרת בונה העמודים UX Builder, במקרה הזה לחצו על הכפתור הכחול UX Builder מתחת לכותרת ומעל שדה התוכן של וורדפרס.

ההבדל בין האפשרויות שב UX Builder יש לכם יותר אפשרויות עריכה ויזואליות כולל שליטה על נראות בדסקטופ ובמובייל, למשל אם אתם רוצים עמוד אודות שנראה מעוצב יפה עשו שימוש ב Ux Builder, אם מדובר בדף תקנון אז מספיק לעשות שימוש בעורך של וורדפרס, כמובן שתוכלו לצור את עמוד תקנון גם ב UX Builder.

3. פרסום העמוד

לאחר שסיימת לערוך את העמוד, לחצו עם "פרסום" בעמודה השמאלית. לאחר שהדף מסיים לשמור, תוכלו ללחוץ על "הצג עמוד" שמופיע בחלק העליון של העמוד ולראות את העמוד שיצרתם. אם הכל נראה לך טוב, מעולה. אם צריך לעשות תיקונים, עורכים שוב.

שימו לב, במידה ואתם רוצים שמבנה העמוד יהיה מחולק לשניים, עמודה ימנית של תפריט ועמודה שמאלית תוכן העמוד שיצרתם, יש לבחור במאפייני העמוד שבצד שמאל "Page – Left Sidebar" (הסבר איך מוסיפים קישור לתפריט בסעיף הבא), אם ברצונכם שהעמוד יהיה ללא עמודה ימנית, יש לבחור באפשרות "Page – Full Width".

4. הוספת העמוד לעמודה הימנית של דפי התוכן

במידה ותרצו להוסיף קישור לעמוד התוכן שיצרתם לתפריט בעמוד הימנית, יש להכנס למערכת הניהול ל UX Blocks, לחפש את הבלוק הרלוונטי (יתכן ונקרא "פרטים" אך כמובן שעלול להשתנות מאתר לאתר), לערוך אותו ולהוסיף את הקישור (הסבר מפורט בסרטון).

ישנה עוד אפשרות, שאתם מחוברים למערכת הניהול, כנסו לעמוד שיש לו עמודה ימנית עם התפריט, עברו עליו עם העכבר, יופיע לכם קישור לעריכת הבלוק, כך תוכלו להגיע ישירות אליו.

אחרי ששיניתים ושמרתם. סיימתם. כל הכבוד לכם!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *