גלגל המזל הוא דרך מצויינת להגדיל את רשימת התפוצה ולעודד מכירות.

הייחודיות בגלגל המזל שהוא שונה מפופ אפ רגיל שהגולש נתקל בו בכל אתר, השוני הזה מסקרן אותו וכל עוד שהקופי שלו טוב זה בהחלט יכול להניע אותו להשתתף (פעם עשינו את זה עם לקוחה וזה הביא 50% הרשמות – קראתם נכון).

אם אין לכם את התוסף ואתם רוצים שנתקין לכם את התוסף באתר שלכם, תוכלו לצור איתנו קשר כאן >

איך זה עובד?

שגולש נכנס לאתר קופץ לו פופ אפ עם תוכן שיווקי המעודד אותו להשתתף ולסובב את גלגל המזל, משהו בסגנון: האם יש לך מזל היום? סובב את הגלל ואולי תזכה בהנחות שוות!

כדי שהגולש ישתתף הוא מכניס את הפרטים שלו, כמובן את המייל והשם ואפשר גם טלפון ולוחץ על "סובב, אני בר מזל מלידה" – הטקסט על הכפתור יכול להיות כל מה שבא לכם, בשלב זה הגלגל מסתובב ועוצר על הנחה כלשהי ואז מופיעה הודעה המודיעה לו שהוא זכה יחד מספר הקופון.

מגניב? לגמרי!

מה ניתן להגדיר בתוסף?

  • ניתן להגדיר את ההנחות שיופיע על גבי גלגל המזל ולשייך קוד קופון לכל הנחה (ניתן גם ליצור קופון יחודי אוטומטית), וניתן לקבוע את משקל/עדיפות לזכיה לכל הנחה (גבוהה, רגיל, נמוך).
  • ניתן להגדיר את השדות למילוי שיופיעו למשתמש: שם, אימייל, טלפון
  • ניתן להגדיר שיופיע צ'ק בוקס אישור תקנון וקבלת מבצעים
  • ניתן להגדיר את צבע הגלגל
  • ניתן להגדיר את הטקסט השיווקי שיופיע לצד הגלגל
  • ניתן להגדיר שיוצג טקסט שיווקי שמראה כמה אנשים זכו (לא באמת סופר, זה רק מראה)
  • ניתן להגדיר את הטקסט שיופיע לאחר הזכיה או באי זכיה
  • ניתן להגדיר שישלח מייל לגולש לאחר הזכיה עם קוד הקופון וניתן להגדיר את תוכן המייל
  • ניתן להגדיר סטריפ עם טקסט וטיימר שמופיע לגולש באתר בתחתית או בחלק העליון של האתר אחרי שהגולש סוגר את גלגל המזל, מטרת הטקסט היא FOMO (fear of missing out)
  • ניתן להגדיר את מספר הסיבובים פר לקוח וניתן להגביל זאת לפי מייל, טלפון, קוקי ו IP
  • ניתן להגדיר זמן המתנה להקפצת גלגל המזל ולהגביל הופעתו בעמודים ספציפיים
  • ניתן להגדיר שיוצג אייקון עם מתנה עד שגלגל המזל קופץ על המסך
  • ניתן לחבר את הנרשמים למערכת הדיוור שלכם באמצעות Zapier

ניווט לתוסף

בתפריט צד שאתם במערכת ניהול חפשו Coupon Wheel, רחפו על זה ובחרו ב Dashboard

מסך Dashboard

כאן תוכלו לראות את גלגלי המזל הפעילים שלכם, תוכלו לקבל סטטיסטיקה על כל אחד כמו כמה פעמים הפופ אפ נצפה וכמה נרשמים היו לכם.

תוכלו לערוך גלגל מזל ע"י לחיצה על Configure לצד שם הגלגל, בעריכה עצמה תוכלו לנווט ע"י לחיצה על הלשוניות מעל ההגדרות.

תוכלו לצור גלגל מזל חדש ע"י לחיצה על הכפתור הכחול Add New Wheel.

שינוי הנחות בגלגל

כדי לשנות את ההנחות בגלגל, וודאו קודם שאתם בעריכה של הגלגל, נווטו ללשונית Slices (פרוסות בתרגום מילולי, הכוונה היא להנחות).

  • Slice Label – שם ההנחה שתרצו שיופיע על הגלגל
  • Coupon code – כאן הכניסו את קוד הקופון (שיצרתם בשיווק > קופונים) המתאים להנחה (ל Label בעמודה לפני)
  • Unique codes – במידה ותרצו לתת קוד קופון דינמי, סמנו תיבה זו (חייב שיהיה מבוסס על קופון קיים)
  • Unlimited wins – סמנו תיבה זו במידה ולא תרצו להגביל את מספר הזכיות להנחה הספציפית
  • Available wins – במידה וסימנתם ב Unlimited wins, כאן הכניסו את הכמות המוגבלת של הקופונים לאותה הנחה
  • Win Probability – הצטברות הזכיה לאותה הנחה
  • Times won – כמה פעמים זכו באותה הנחה

עריכת עיצוב הפופ אפ

הכנסו לטאב Popup style, כאן בחרו את מעיצוב קיים או התאימו את שלכם ב Customize popup

עריכת הטקסט בפופ אפ

הכנסו ללשונית Popup text, כאן הכניסו:

  • Main headline – כותרת ראשית
  • Main text – טקסט ראשי
  • Rule – מופיע ממש בסוף להכל
  • Win heading – כותרת זכיה
  • Win text – טקסט זכיה
  • Lose heading – כותרת אי זכיה
  • Lose text – טקסט אי זכיה

בתוך טאב זה תוכלו ללחוץ על כפתור Edit other text elements כדי לערוך את התרגום של השדות וגם את ההודעה של הטיימר.

שליחת מייל ללקוח על זכיה

הכנסו ללשונית Mailing, כאן תוכלו לבחור אם לשלוח ללקוח מייל במידה וזכה ולהגדיר את הטקסט שלו, ותוכלו לבחור גם לשלוח לאדמין (לכם), פשוט סמנו את הצ'ק בוקס הרצוי.

אפשרויות תצוגה

בלשונית Display options תוכלו לקבוע:

  • Show pop – לאיזה משתמשים להראות את הפופ אפ: כולם, לקוחות לא רשומים, רשומים
  • Floating gift button – תוכלו לקבוע אם אייקון מתנה יוצג על המסך או לא
  • Floating gift button position – תוכלו לקבוע את המיקום שלו
  • Timed Trigger – סמנו צ'ק בוקס אם תרצו להקפיץ את הפופ אפ אחרי זמן מסוים (הגדרה בהמשך)
  • Exit Intent Trigger – סמנו אפשרות זו במידה ותרצו להציג פופ אפ אם הלקוח יוצא מעמוד
  • Prevent Times and Exit Intent on Mobile – סמנו אם לא תרצו טריגרלים אלו במובייל
  • show first pop up after – כאן הגדירו את מספר השניות עד שהפופ אפ קופץ
  • show pop up every – במידה והמשתמש סוגר את הפופ אפ, מתי הוא יראה אותו שוב, הכניסו כאן מספר שמייצג ימים (שימו לב, אם הגדרתם סיבוב אחד, אין טעם להקפיץ לו שוב, לכן שימו מספר גבוהה)

ניתן ללחוץ על כפתור Page filtering כדי להגביל את הופעת הפופ אפ לעמודים שפציפיים.

טיימר אחרי הרשמה

במידה ותרצו להגדיר טיימר אחרי הרשמה הכנסו ללשונית Display options ולאחר מכן לחצו על Urgency Timer

  • Show coupon reminder after win – סמנו כדי להפעיל, הסירו סימון כדי לכבות
  • Reminder on top of page – הציגו את ההודעה בראש העמוד במקום בתחתית
  • Reminder text color – צבע טקסט
  • Reminder background color – צבע רקע
  • Set coupon urgency timer – זמן לספירה לאחור

כדי לשנות את ההודעה על הפופ הכנסו ללשונית Popup text, וחפשו lang_coupon_notice, שנו שם את ההודעה שנראית כך:
נותר {timer} לניצול הקופון שלך {couponcode}, ניתן להכניסו בסל הקניה או בקופה.

הגבלות

לשונית Anti-Cheat Engine

ב Max spins per user תוכלו לקבוע כמה סיבובים כל משתמש רשאי לסובב.

ב Anti Cheat-Engine שמעל, תוכלו לוודא שהוא לא מרמה ע"י סימון 4 הצ'ק בוקס: לפי מייל, לפי קוקי, לפי IP, לפי מס טלפון (במידה ויש לכם טלפון בטופס, אם לא אל תסמנו)

חיבור עם מערכת דיוור

במידה ותרצו לחבר עם מערכת דיוור חיצונית הכנסו ללשונית Connect with services, הפעילו את סוג החיבור והכניסו את הפרטים המתאימים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *