לפעמים הדברים הקטנים האלה עושים את ההבדל, שלקוח ממלא טופס צור קשר באתר ומקבל מייל "פנייתך התקבלה והיא תענה בהקדם".

רוצים גם? בואו נתחיל:

1. כנסו לטפסי יצירת קשר

בתפריט הצדדי עברו על קישור "צור קשר", יפתח תפריט, בתפריט שנפתח לחצו על "טפסי יצירת קשר" ותגיעו לכל הטפסים שיש לכם באתר.

2. בחרו את הטופס שברצונכם לערוך

סביר להניח שיש לכם טופס אחד "צור קשר", אם יש יותר, פשוט בחרו את הטופס שברצונכם לערוך.

3. כנסו ללשונית "מייל" וסמנו "מייל 2"

תמצאו את זה לקראת הסוף של העמוד, סמנו את הצ'ק בוקס (הריבוע) ויפתחו לכם הגדרות

4. ערכו את ההגדרות והתוכן

אל – השאירו כפי שזה [your-email]
מאת – שנו לשם האתר שלכם
נושא – שנו את הנושא למה שבא לכם
כותרות נוספות – כתובת המייל אליה הלקוח יגיב למייל האוטומטי
הודעה – כאן כיתבו את נוסח המייל שתרצו שהלקוח יקבל

5. שמרו

אחרי שסיימתם, שמרו בלחיצה על הכפתור הכחול "שמירה".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *