הפעם נלמד איך לערוך את התוכן של עמוד הבית, תוכן כמו שינוי תמונה וטקסט בבאנר קיים או הוספת באנר חדש, שינוי תמונות בהצעות (באנרים מתחת לבאנר הראשי), שינוי כותרות וטקסט בעמוד, עריכת מוצרים בסליידר מוצרים.

1. הכנסו לעריכת עמוד הבית

כדי להכנס לעריכת עמוד הבית, הדרך הפשוטה ביותר היא להתחבר למערכת הניהול ולהכנס לעמוד הבית באתר, אתם תראו פס שחור בראש האתר ועליו כל מיני קישורים מהירים שמאפשרים לכם לבצע פעולות מהירות, עברו עם העכבר על הקישור "עריכה" יפתח לכם קישור נוסף Edit with UX Builder, לחצו עליו ותגיעו לעריכת העמוד.

2. ביצוע שינויים בעמוד

הדף מחולק לשניים, בצד ימין האתר ובצד שמאל תפריט של ווידג'טים מהם בנוי העמוד (באנר, טקסט וכד'). לחיצה על אלמנט באתר (בצד ימין) תפתח את עריכת הווידג'ט בצד שמאל – שם מבצעים את השינויים.

עריכת הבאנר:

  • לשינוי תמונה לוחצים על התמונה כדי שהעורך יפתח, לוחצים על Change media, יפתח חלון מדיה (איפה שכל התמונות של האתר שלכם שמורות), אם התמונה קיימת בחרו אותה, אם היא לקיימת העלו אותה ע"י גרירה מהמחשב שלכם לחלון הפתוח, לאחר מכן אשרו והיא תתחלף.
    לשינוי קישור (חשוב מאוד), גלגלו למטה ובאזור קישור הדביקו את הקישור אליו תרצו להפנות את המשתמש.
    טיפ: תוכלו בעזרת העיגול הכחול שנמצא על גבי התמונה בעורך להזיז את התמונה למעלה למטה שמאלה ימין (בתנאי שהיא גדולה יותר מגובה האזור שקבעתם.
    טיפ: כדי לשים וידאו במקום תמונה, העלו וידאו למדיה בסיומת MP4, העתיקו את הכתובת של הוידאו, ובתוך עריכת הבאנר אליו תרצו להעלות וידאו גלגלו למטה לוידאו MP4 והדביקו את הקישור של הסרטון.
  • לשינוי טקסט לחצו את הטקסט, בעורך בצד שמאל לוחצים על Open text editor, ובחלון הזה משנים את הטקסט למה שאתם רוצים ושומרים.
  • לעריכת כפתור לחצו על הכפתור, בעורך בצד שמאל שנו את הטקסט, שנו צבעים וגלגלו למטה להחלפת קישור בשדה "קישור".

קישור לסרטון יעודי בנושא תמצאו כאן >

עריכת כותרת או טקסט:

פשוט לוחצים על כותרת או טקסט אותו רוצים לערוך, יפתח עורך בצד שמאל עורכים את הטקסט ומאשרים.

עריכת סליידר מוצרים:

  • לשינוי מוצרים בסליידר לחצו קודם כל על הסליידר ויפתח לכם אזור עריכה בצד שמאל
  • גלגלו למטה ובדקו אם הסליידר מציג מוצרים מקטגוריות או מוצרים ספציפיים, אם הסליידר מציג מוצרים מקטגוריות תוכלו לשנות את הקטגוריה על לחיצה על האיקס הקטן ליד השם ולהוסיף אחת אחרת (או להוסיף על אותה קטגוריה שקיימת), אם הסליידר מציג מוצרים ספציפיים באותה דרך תוכלו לשנות או להוסיף, לחיצה על האיקס ליד שם המוצר והוספה ע"י חיפוש שם המוצר ובחירתו.

קישור לסרטון ייעודי בנושא תמצאו כאן >

3. פרסום השינויים

עכשיו שסיימתם ותרצו להציג את השינויים באתר, אשרו את השינויים על ידי לחיצה על הכפתור הכחול Update, במידה ואתם לא רואים אותו כנראה שאתם במצב עריכה, לחצו על הכפתור הלבן Apply ואחר מכן לחצו על הכפתור הכחול Update.

 

תגיות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *